M

mai

ve nån vad de här e för nått, hoppförbud, måste ha PGskor, nått i knäna. nån som vet vad det är för nått?

Sv: Benfel

Hur ska vi veta det?
Det måste ju den som satt hoppförbud på hästen veta. Speciellt då det rekomenderas pg skor och att det är något i knäna. Har du varit till en klinik å kollat hästen ordentligt, med röntgen?

Nejj, nejj jag ska inte köpa hästen, det är min medryttarponny, jag ville bara veta vad e va för jag kommer inte ihåg vad de hette, ägare fic inte veta när hon köpte han, å han e på bete ti om nån veca så jag undrade bara vad det var om det var nån som visste.
Eftersom vi inte har kontakt på sommarna så frågade jag er.

Men som du ställer frågan kan det vara allt mellan himmel och jord ju.
Och man måste inte köpa en häst för att ta den till klinik. Och du borde ju kunna kontakta ägaren även om det varit sommar. Är man orolig för "sin" häst så är man.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
484
Fritid Är det nån här som knypplar? Behöver en hobby och köpte en knyppeldyna. Knypplade på syslöjden i högstadiet och var måttligt imponerad 😅...
2
Svar
29
· Visningar
1 189
Senast: sthu
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 942
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 257
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar