belastningssprickor fram?

Sv: belastningssprickor fram?

Det gick över med god, regelbunden skoning och litet plast på insidans utlägg så att hästen inte skulle trampa av sig skorna.

Sv: belastningssprickor fram?

Tack kryddan för dina fina bilder, jag tycker att det var en bra lösning på din hästs överbelastnings sprickor, men lite nyfiken på vad h*n använt för sula, har aldrig sett sådan förut.
Min häst har liknande hovar och jag har dessutom lagt på en ringsko för att fördela trycket. Funkar mycket bra:)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 262
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Blyger
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
636
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur