Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Existerar det överhuvudtaget bekväma balkongmöbler? Snart är det ju tillräckligt varmt för att kunna sitta ute på balkongen och det skulle vara skönt att slippa fällstolarna i år...
Hur har ni med balkong möblerat för att få det så bekvämt och mysigt som möjligt?
En baden-baden är ju inte helt fel, men det är ju trevligt om både sambon och jag får plats där ute samtidigt... Hammock har jag också funderat på, det vore ju det ultimata! Men tyvärr tror jag det blir för trångt.
Skulle helst vilja ha något som är så bekvämt att man kan somna där ute, så någon typ av soffa vore det ultimata. Men det känns som att man sitter så långt ner då? Kommer ju knappt se ut över räcket, undrar om det gör något?
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Trädgård & Växter
Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...