Behöver tips!

doglover

Trådstartare
Vi har en inte jättestor lägenhet.

Vi har inget jättestort förråd.

Däremot har vi en gammal BRIO kombi som tar en del plats.

Den är i bra skick men den är inte den snyggaste som finns. Inte den fulaste heller för den delen.

Vi vill bli av med den, utan att behöva slänga den.

Har lagt in en annons på eniro.

Finns det något mer man kan göra?

Lägga ut den för en krona på tradera kanske?

Sv: Behöver tips!

Släng ut den på annons lite överallt. Tradera är ju bra, men sätt då ett minsta pris (vad heter det nu igen, när man gör så?) så du iaf får vad du känner du vill ha för den.
Lappar på mataffärer funkar ju också.
Har ni en annan vagn? lr ska ni skaffa en ny, i samband med att ni blir av med denna? Då kan ju "bytes" vara intressant också.

Jag är barnvagns-köpar-tagen. Behöver en till att ha i stallet. Jag tittar på Blocket. Eniro har jag inte ens tittat på (ändå la jag annonser där när jag sålde våra gamla bilar - men fick inget svar). Tradera vill jag inte handla på, jag vill titta på vagnen innan jag bestämmer mig. Så Blocket är ett tips från mig.

Från 1 kr kan man sätta den.

Jag kan gladeligen skänka bort den, skrev det i annonsen.

Jo, tänkte köra med blocket om allt annat skiter sig.

Vill ju inte slänga den, vore sjukt onödigt.

Från 1 kr kan man sätta den.

Jag kan gladeligen skänka bort den, skrev det i annonsen.

ahh, okej. Men då borde det inte bli ngra problem o bli av med den. Jag har varken barn, lr planerar att bli gravid för tillfället, men endå har tanken slagit mej med "finvagn" och "stallvagn". Så borde väll finnas fler som vill ha en stallvagn tycker man.
Hoppas du blir av med den. Blocket är ju ett bra ställe att annonsera. Funderar....hur ser det ut på hästsidorna? Visst finns det kategorier som "övrigt", kanske kan man få den såld på sådant vis, om ngn nu vill ha en stallvagn.

Har ingen aning om hur det är på hästsidorna.

Men den kan funka som lastvagn med om man bara inte har i hårdliften. Sittdelen är ju vändbar, så plockar man bort den blir det som en "kärra".

Den tål ju bra mycket vikt.

sätt in på Blocket... skriv "bortskänkes mot hämtning, först till kvarn pga platsbrist"
Eller "säljes för **kr (motsvarande vad blocketannonsen kostade att lägga ut)....."

Hoppas okräsna folk tittar på Blocket inom kort då!

Den är ju inte direkt som en flashig Brio Sing..

Vi hade ett par stycken lite äldre vagnar som bara stod här hemma och skräpade. Den ena åkte med till Spanien, min tanke var att lämna den där men tyckte det var synd för den var i så fint skick. Så den följde med hem igen.
Hade dom ute på annons på blocket och tradera. Men ingen ville ha dom. Tillslut skänkte jag dom till loppis. Synd, det var vagnar i jättefint skick men tyvärr rutiga vilket inte är så värst inne ;)
Han som sålde dom på loppisen fick 500 kr för den ena och 200 kr för den andra...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 474
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 663
Senast: Calmiche
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka