Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi vuxna ska i jul ha med oss en klapp för ca 100:-,ska passa kille/tjej 20-70 år. Jag har aldrig gjort något liknande men jag är jättetaggad att både hitta på något,se vad jag får,och såklart,vad alla andra hittat på!
Mitt tips är att gå till typ lågprisaffär och kolla efter något kul sällskapsspel! Själv köpte jag ett maxi yatzy till ett julklappsbyte där maxpriset var 20 kr
Jag brukar försöka köpa något lite lyxigare som man själv inte hade köpt till sig själv. Kanske gå till en delikatessbutik och köpa en liten liten flaska av deras finaste tryffelolja, eller lagrad balsamico?
Hundavel & Ras Haha ja jag föreställde mig någon slags genetisk mutation som att en del andra raser föds med stubbsvans och börja leta i mitt minne om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.