Behöver snabbt svar angående avanmäla!

Raider_

Trådstartare
Jag behöver avanmäla mig till en tävling och gör man det 5 dagar innan tävlingen så slipper man ju betala. Den tävlingen som jag skulle åkt till är på lördag och sista dan att att ta tillbaka anmälan är imorgon. Det är ju lite sent att ringa nu :grin: och jag ska iväg hela dagen imorgon. Så min fråga är, kan jag skicka ett mail ikväll och ta tillbaka anmälan? Arrangörerna kanske inte läser det förren om några dagar, men det räknas väl ändå som att jag tagit tillbaka anmälan i tid?

tacksam för snabbt svar! :bow: :D

Sv: Behöver snabbt svar angående avanmäla!

Kan du inte ringa därifrån du är då? Står ej det på din prop hur man ska avanmäla?

Skulle väl gå, men vill helst inte göra det, dessutom är jag ganska glömsk av mig :o så risken finns at jag glömmer det..

Nej, ingenting om det i proppen..

citerat från TR "Endast om ryttaren skriftligt återtagit sin anmälan befrias han från skyldigheten att erlägga avgift. Besked om återtagen ska komma till arrangören senast fem dagar före tävlingens början."

Då måste det väl vara ok att skicka ikväll..? För det kommer ju till mailen direkt när jag skickat den..

Är du säker på att mailen går fram då? Se till att du får både leverans och läs kvitto på ditt mail.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 858
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 135
Senast: tott
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 330
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar