Behöver lite tips!

P

Petra_S

Skulle behöva lite tips på snygga pullarträns och förbyglar/bröstor med avtagbar martingal.

Tränset ska vara svart och helst med mässingspännen, alla prisklasser är av intresse, och även gärna var man kan köpa dom och ungefärligt pris! :)

Förbygeln/bröstan ska vara i svart läder och även den gärna med mässingsspännen, det ska även vara resår på den och då gärna resåren i svart eller blått!

Vet att det finns flera sådana här trådar men har sökt och inte riktigt hittat vad jag letade efter.

Sen undara jag lite på hur M&N:s pullaträns är, någon som har någon erfarenhet angående kvalité och storlek, har funderat på att köpa ett sånt till ponnyn som har rätt stort huvud, så om det är små storlekar kan han ha det minsta på full och om dom är stora det största på cob, är lite knepigt det där :D så vill gärna få reda på hur dom är i storlekarna innan man beställer något såklart, men jag hoppas att dom är rätt små så han kan ha full så man även kan använda det till stora pollar :)

Blev kanske lite långt :angel:

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Katt Nu har vi besökt en kull och skrivit på pappren för en av kattungarna. :nailbiting: ;) De är fortfarande små så vi får dom först mellan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 194
Senast: Vallmo
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
3 943
Senast: Barrel
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 498
Senast: Minett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama