Tack, vilket fint och klokt svar
Ja, han säger att han inte är i ett läge att kära ner sig just nu och att känslor går långsamt för honom. Men att han naturligtvis tycker väldigt mycket om mig.
Det som är med att ses så sällan är avståndet, det verkar han inte ha problem med. Han har sagt att han känner sig egoistisk som håller fast vid något som egentligen är en omöjlighet, men han släpper inte.. inte än. Jag tror inte han bara såg ett KK, sexet är just en så liten del av det vi gör/upplever ihop. Han blir som ett grinigt barn när det inte blir som han vill. Vet inte hur seriöst jag skall ta det där med nätvänner. När han ändå tänkte dyka upp. Han är en person som är rädd för relationer överlag ”bara ses 2 gånger i veckan”, rädd att förlora frihet, och anser väl att man inte bara flyttar och byter jobb bara för en person. Han säger också att han måste känna nåt för den han ligger med, det är mycket som måste finnas där. Men jag vet inte. Jag har hört så många långa utläggningar från honom ang statistik huruvida folk separerar och skiljer sig. Och att när förhållandet är över som man investerat i då är allt borta, som det aldrig funnits. Ang att inte ens öppna, det är SKIT, samtidigt som det tog 4,5 dag innan han öppnade sist och skrev att han kommer… så ja, jag vet inte.
Ja, just ovissheten är värst av allt. En dumpning gör jävligt ont men det är iaf ett svar. Ja, jag är ju en övertänkare och får jag inget svar får jag lätt katastroftankar istället. När det kloka varit att ta det med ro, inse att jag gjort allt jag kan liksom.