Fast jag har fått veta att jag både stalkar, är en böld i röven, inte kan ta ett nej, ställer krav osv osv på den ”stackars mannen”. Medan han får ha som krav/ önskemål att ha mig som KK.Men du, jag tror med handen på hjärtat att inga menar att du inte får ha krav eller bara ska acceptera någon annans förhållningsregler som du mår dåligt av. Problemet är är att du är i en situation där det av allt att döma låter som att du faktiskt inte har utrymme att ställa de kraven, för då kanske det blir dålig stämning och då är du rädd att han kanske sluter sig ännu mer (och det kanske är helt riktigt antagit, kanske inte). Det är en ond cirkel. Jag personligen blir bekymrad över att det här kommer bli ett nytt trauma för dig att reda ut (du har ju påtalat att du önskar arbeta med tidigare trauman etc. för att på sikt må bättre i sin separationsångest). Jag har varit i liknande situationer, och... även om jag på ett sätt kan tycka att det varit värt det, så har det också skapat sår som nog aldrig kommer läka helt och jag känner fortfarande att jag förlorat en stor del av mig själv som jag aldrig kommer få tillbaka.
Det ÄR en ond cirkel, iaf just nu. Hör han av sig och säger ”du jag vill inte” så okej, jag bryter ihop.. men då VET jag. Vad vet jag idag? Ingenting mer än att han sa för en vecka sen att han kommer och vi ska ses.
Men jag tar verkligen till mig det du skriver