behöver kaninnamn!!

• Däggdjur
  • Trådstartare Trådstartare emmper2
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 111
Status
Stängd för vidare inlägg.
E

emmper2

jag e ute efter många ovanliga å söööta kaninnamn! efterssom mina kaniner får ungar vilken dag som helst nu och namn behövs! både hon och hannamn!! :idea:

Sv: behöver kaninnamn!!

Det roligaste (tycker jag) är att komma på något tema att döpa de efter. Ett tema för varje kull.
Andra har en bestämd bokstav som alla namn ska börja på.

Håller med Jenka, teman är roliga :)
tex låttitlar från någon speciell artist du gillar, mm.

Håller med om att det är mycket roligare om man väljer ett tema. Det kan vara från en bok man gillar eller fina blomnamn till exempel.

Drycknamn: Zingo, Cola, Pepsi, Fanta, Troca(Trocadero), Jaffa, Mr.Drew
Sötsaknamn: Godis, Knäcke, Polka, Cookie, Candy, Lakritz, Twix, Twixi, Japp, Daim, Mint, Kola
Blomnamn: Lilja, Solros, Tulpan, Sippa, Smöra(Smörblomma), Konvalj, Ros
Disneynamn: Rapunzel, Elsa, Anna, Flynn, Rider, Hans, Kristoffer, Sven, Olof, Maximus, Törnrosa, Philip, Snövit, Askungen, Lucifer, Bruno, Petronella, Gabriella, Jack, Gus(Augustus), Pocahontas, Mulan, Shang, Smith, Ariel, Eric, Triton, Melody, Sebestian, Blunder, Mozart, Ursula, Simba, Kiara, Kovu, Zira, Timon, Pumba, Bolt, Alladin, Jasmine, Abu, Jago, Jafar, Kazim, Scar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
807
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: SaraXX
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 166
Senast: 13579vas
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka