Koltinna
Trådstartare
Jag och min dotter som är 19 månader bor nu i en stor 3:a (lägenhet) på 3:e våningen utan hiss. Det är super jobbigt att bära allt upp och ner för trappan och jag trivs inte direkt i lägenheten då den är för stor och är i dåligt skick. Jag håller på att spara pengar för att så småningom kunna köpa ett litet hus till oss, men lägenheten jag bor i nu är ganska dyr och kostar 5677 kr i månaden vilket inte ger så stort utrymme till att spara.
Jag har nu blivit erbjuden att få komma och titta på ett litet gårdshus, en 2:a på 45 kvm som består utav ett allrum som isåfall ska fungera som vardagsrum/kök/mitt sovrum, ett litet sovrum med dusch i ena hörnan (jag vet, jätte skumt!) och en toalett med tvättmaskin, torktumlare och i huset finns luftvärmepump. Kallhyran ligger på 3700:-
Skulle detta funka att bo såhär med ett barn, eller kommer jag ångra mig så fort jag flyttat in?
Jag har nu blivit erbjuden att få komma och titta på ett litet gårdshus, en 2:a på 45 kvm som består utav ett allrum som isåfall ska fungera som vardagsrum/kök/mitt sovrum, ett litet sovrum med dusch i ena hörnan (jag vet, jätte skumt!) och en toalett med tvättmaskin, torktumlare och i huset finns luftvärmepump. Kallhyran ligger på 3700:-
Skulle detta funka att bo såhär med ett barn, eller kommer jag ångra mig så fort jag flyttat in?