Behöver hjälp!

N

NinioDeLou

Jag är rätt så dålig på att bedömma om hästen har bra eller dålig hoppteknik, och jag skulle jättegärna vilja ha eran hjälp att bedömma min hästs hoppteknik?! , Skulle vara jättesnällt om ni ville svara och berätta vad ni tycker om den, gärna också hur bra den är på en skala 1-10 :)

Bilder på hästens hoppteknik finns på min blogg som är länkad nedanför.
(25 November)

http://niniodelou.blogspot.com

Sv: Behöver hjälp!

Madick här på buke blir inte glad när hon ser att du använder hennes bilder...

Hursom, den verkar ha ganska hängande framben och hoppar lite flackt, men helt ok. Har du några bilder på bakbenen?

Jasså okej..

Japp det finns en bild på det på bloggen också, står bakbensteknik över bilden också :)

Blir lite ledsen när bilder brukas men inte betalas. Man vill ha proffsfotade bilder men utan att betala.. därför jag inte har hemsida utan säljer på plats :(

Det är ju dessutom inte lagligt. Får man bilder stulna så är det bara att skicka faktura.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 824
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar