Behöver er hjälp.

sannaaah

Trådstartare
Hur vet man egentligen hur mkt man vinner när man vinner på trav? Det är ju rader, 5or,6or osv hit och dit och jag fattar inget alls :angel:.

Hade 6 rätt på Bergsåker i lördags och vill veta om det blev något eller om det bara blev småpengar som vanligt :D.

Sv: Behöver er hjälp.

Hur vet man egentligen hur mkt man vinner när man vinner på trav? Det är ju rader, 5or,6or osv hit och dit och jag fattar inget alls :angel:.

Hade 6 rätt på Bergsåker i lördags och vill veta om det blev något eller om det bara blev småpengar som vanligt :D.

Fyll i rättningsmallen i vänsterkant, enklare kan det inte bli. KLICKA

Liknande trådar

Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
551
Senast: Elo
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 268
Senast: Mabuse
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 410
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka