Behov? Nån som vet/kan kolla?

Ireland

Trådstartare
Satte mig ner för o börja räkna på nya hästens foderstat. Eftersom jag har min andra hästs behovsvärden i huvudet, och den nya väger mer, blev det lite svårt.. Och så har jag glömt min bok, där alla värden står i.

Så någon som vet eller kanske har boken och kan kolla vad behovet är i MJ för en häst på 600 kg?

Tack så mycket!!

Sv: Behov? Nån som vet/kan kolla?

Ok.. har för mig att jag räknar på 60 på min andra häst på 500 kg.. Men om jag räknar på 65 på 600 kg hästen då kanske... :confused:

Tack!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka