Behöver svar fort....

Svamlan

Trådstartare
För i morgon ska jag köra upp för b96 och upptäckte idag när jag övade med mitt släp att mitt backljus inte lyste. Provade då min bil på annat släp och det backljuset lyste inte heller. Pratade sen med en kompis som sa att hennes släp inte ens hade backljus och hon trodde inte det var lag på att ha det på släpet....I morgon ska jag ha bilskolans släp på bilen. Har googlat men ej kunnat finna ett bra svar på frågan....eller det jag hittar stöder snarare att man inte måste ha det. Någon som vet lite fort?
 
Testa lite 5-56 i eluttaget eller vad det heter :p smörj upp helt enkelt, kan jorda dåligt! Men nej, backljus måste man inte ha. :)
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 474
Senast: cirkus
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 279
Senast: Brandgul
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man...
2
Svar
22
· Visningar
2 463
Senast: Puffen
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp