Begagnade barnvagnsaffärer i Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

goldengalactica

Finns det några sådana? Har svårt att hitta bra beg vagnar där jag bor och måste hitta en syskonvagn som jag orkar med.
Stockholm är närmaste alternativet för riktigt stor stad och där borde det ju finnas ngn affär som tar emot beg vagnar? Snälla svara om ni vet. eller bra länkar för beg vagnar.
 
Sv: Begagnade barnvagnsaffärer i Stockholm

Om du letar efter lätta syskonvagnar så rek jag märkena

ora(finskt) har de smalaste vagnarna
brio har de mest ättåtkomliga vagnarna
basson(danskt) har de mest prisvärda vagnarna
 
Sv: Begagnade barnvagnsaffärer i Stockholm

Jag råkar faktiskt veta en. :D Börjar ju komma upp i den åldern att alla kompisar runt om har börjat "växa" ifrån hundar och hästar och ägnar sig heller åt familjeliv. :eek: :confused: Så jag som kompis får troget följa med att titta på barnvagnar och vara rådgivare i allt som ska inhandlas. :crazy: Alltså, vilka färger och liknande frågor, då det är det enda jag kan om dessa tvåbenta valpar. :angel:

Hamnade faktiskt i en affär ute vid Nacka. Vet inte vad affären heter eller gatan, men den ligger inte så långt ifrån Barnens Hus, som ligger på....*tjuvkikar på deras hemsida* Per Hallströms väg 7 i Nacka.

Nedan är en karta över området och där den röda pricken är ligger barnens hus. Om Du ser den lilla korta vita gatan som ligger strax ner till höger under Per Hallströms väg. Strax nedan, snett höger om STRÖM i gatunamnet. Där ligger i alla fall butiken. Ha ha... förstod Du något av min beskrivning? :o :o

query
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 486
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 260
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp