"Bebismage"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Har fått höra från två håll att jag har en "pojkmage" och från ett håll att det är en flicka. Så jag blev lite nyfiken, hur "ska" en pojkmage se ut, och har det stämt för er?

Jenny

Sv: "Bebismage"

Teorier jag hört..Pojkmage är mera framåt, syns sällan bakifrån samt man har smala höfter...Flickmage sägs vara rund ut på sidorna och man är mer bred bakifrån. Men det går ärligt talat inta säga om man får en flicka eller pojke bara genom formen eftersom i 9 av 10 fall har dessa teorier spruckit för mina kompisar..så även för syrran. Aha, en typisk tjejmage..och så fick hon en son ;)

Magen var ungefär likadan båda gångerna, jag har en av varje, men en kompis till min mamma är ruskigt bra på att "spå" könet genom att titta på magformen, mig gissade hon rätt på bägge gångerna och hon har gissat på en massa andra som oxå visat sig stämma! :bump:

Jag hade då en sk pojkmage, dvs allt sitter framtill och inte syns bakifrån. Ut kom en flicka. Tror inte det stämmer det där. Individuellt helt enkelt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 346
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Halt efter vila
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar