Bebisbilder :)

Kissing Spine

Trådstartare
Trött kisse
DSCN2337.jpg

DSCN2335.jpg

Tuffat till sig lite och busar med favvoleksaken :love:

DSCN2318.jpg

Har ni några namnförslag på henne? Det som står högst på listan nu är Silly (fånig katt ;)) eller Naala.

Senast ändrad:
Sv: Bebisbilder :)

Hihi :D Mamma tycker att det är elakt :angel: Men det är iaf inte lika taskigt som i "Karl för sin kilt" där hunden heter Useless...

Hon är bedårande, men för tillfället har jag flytt från mitt rum, hon har fått fnatt och springer runt runt och gör tigerehopp :crazy: :D. Det ska bli så skönt att kunna släppa ut henne i hela huset, just nu har hon bara mitt rum tills hon blivit lite mer hemtam.

Andra namn som jag funderar på är:
Sol
Liv
Shy
Naala
Sascha

... och några som jag ej kommer på ;)

Söööt! :love: Naala tycker jag låter bäst.

/Sara

Alla säger olika ;).

Kom på de andra också, Shira och Saga.
Nej, jag har inte alls läst Sandemos böcker :angel:

Saga är ju ett av mina favoritnamn så det röstar jag lungt på! :angel:

/Sara

Min förra katt hette Nala.. :cry: Fick lov att ta bort henne, bara drygt ett år gammal pga tarmproblem....... :(

Det finns inga elaka namn på kattbebisar...
Jag döpte en av min kattungar till Damp på grund av dennes sätt att vara (typ överallt).
Silly är ett bra och gulligt namn tycker jag!

Sööööööööötnos :love:

Min bror hade en katt som skulle heta Silly, men eftersom hans fru röstade för Smilla blev det Smilly! :love: Smilla/smilly röstar jag för :p

Hahaha... Jag börjar damp på min bebis som börjat klättra på väggarna, bildligt talat. När jag kommer hem från skolan får hon glädjeryck och är allmänt jobbig :p Men söt är hon :love:

Det där är ju en Siv, Sivan.. :love: :D

Bekanta till oss har en kisemis som heter Vilda :love:

Vilken sööööt :love: "Sköldpaddor" är dom finaste katterna!

Neeej! Inte Siv :p

Vilda var ju supergulligt! *plitar ner på förslaglistan* ;)
Visst är de vackra! Hade en utan vitt men den blev tyvärr påkörd för en månad sedan :cry:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Wille
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Barmarksdrag/canicross
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II