Bebis med ljud?

carrin

Trådstartare
Åh nu är hönsmamman igång igen.

Prinsessan 4 veckor gammal idag har en väldans massa lljud för sig, Hon piper, harklar sig och småvisslar mest hela tiden. Första trodde jag typ hon höll på att dö men på bvc sa de att det var full normala ljud. Har era småttingar några ljud för sig?

Sv: Bebis med ljud?

Malcom nu 4 månader snarkar ganska ljudligt o har gjort det sen vi kom hem från BB. :love:

Min prinsessa är lika gammal och säger äää mest hela tiden. Samt något som kommer att bli "prooo" framöver (klart hon ska ha en ponny!), och det senaste är något form av tjutande iiiii på inandning - som den sanna norrlänning hon är :D

Adam är idag 3 dagar gammal å har sen första gången han sov kvittrat lite lätt i sömnen :love: Ligger å bara allmänt låter. Ibland tror jag att det är marsvinet som låter :p

Minns att det där var något som var helt oväntat för oss när sonen kom (nu 3 år). Att bebisar låter hela tiden! Som en liten gris mestadels "öff, öff" stånk och stön osv. Det hade vi ingen aning om och min sambo blev lite konfunderad (det är oftast han som tänker "Oj, är något fel" medan jag tänker "jaha, så här är barn alltså").

Nu vet vi när nästa kommer i vår! :D

På natten harklar sig lilla mest hela tiden när hon försöker somna, då kan iaf inte jag sova. Dessutom river hon på mig i sömnen (ja jag föll till föga och har bebis i sängen;-) aldrig på min sambo utan alltid på mig. Krafsar oavbrutet någon kvart innan hon vaknar, tror det kanske beror på att hon ska äta nä'r hon vaknar...

Åh nu är hönsmamman igång igen.

Prinsessan 4 veckor gammal idag har en väldans massa lljud för sig, Hon piper, harklar sig och småvisslar mest hela tiden. Första trodde jag typ hon höll på att dö men på bvc sa de att det var full normala ljud. Har era småttingar några ljud för sig?

Bebisar är sällan tysta, ens när de sover. :D

Liknande trådar

Hästvård För ca 4 år sedan blev min då 7 åriga Nelly diagnostiserad med "kronisk kolik". Detta efter att veterinären blivit kallad i snitt en...
Svar
17
· Visningar
2 771
Hästvård Hej! Jag skulle verkligen behöva tips och råd gällande min älskade häst. Det är en 9 årig islandshäst som jag haft sen han var 2 år, har...
2
Svar
24
· Visningar
2 576
Senast: Lobelia
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 298
Senast: lilstar
·
Övr. Barn och nej, det här är ingen "Är-jag-gravid-tråd" Jag fick min son i december -09. Efter besök hos BM började jag äta cerazette och har...
Svar
4
· Visningar
1 281
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka