Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gymmade efter jobb imorse sen raka vägen ut till stallet.. fodrade, släppte ut och mockade.. kraschade i säng halv 10 efter alldeles för många timmar vaken.. Sov sen ca 4,5h och sen till stallet för att rida, pålle pigg och glad!
Jag inser hur gnällig jag är när jag klagar på att jag får sova för lite, och så håller du humöret uppe så bra som du gör på nästan inga sovtimmar alls.
Var finns du då? Jag bor en bit utanför hbgHbg ser jag tom, då är vi typ grannar
Var finns du då? Jag bor en bit utanför hbg
Så är det! Just nu är det ju fullt ös på jobbet, renovering i slutskede med mycket detaljer och beslut, bröllop som ska planeras och så allt annat, t.ex. hästträning, och så tar det mycket energi att vi bor hos mina föräldrar. Jag får inte tillräcklig tid ifred, det är alltid frågor och diskussioner om något. Så totalt sett blir jag väl ganska dränerad av hela situationen. Att man inte orkar laga bra mat eller motionera bidrar ju till måendet. Och viktuppgången.
Men nu har situationen varit såhär så länge att jag liksom inte kan sitta på hold längre.