Jag behöver hitta inspiration!
Renoveringen fortlöper men jag gör ju inte överdrivet mycket där, gör punktinsatser som igår när vi fogade på kvällen. Jag behöver komma till rätta med hästen framförallt, och verkligen komma igång där. Inser nu att jag tappat massor med muskler och bara går upp i vikt. Kan inte fortsätta maska! Jag har också mer balans på jobbet när jag tränar. För att inte nämna mycket mer ork i allmänhet, nu blir jag så trött så även om det bara tar några timmar är det liksom antingen städ, renovering eller häst på en ledig dag. Just nu är jag bara stressad igen men samtidigt med en väldigt varierad arbetssituation. Nästa vecka kan det vara hur lugnt som helst, vem vet.
I två dagar nu ska vi på spa med jobbet och jobba med grupputveckling. Tänkte nyttja deras gym till en kickstart och få lite träningsvärk. Det brukar vara hyfsat sporrande. Bubbla bubbelpool och visa sig i bikini är väl också en sporre. Hästen måste jag skärpa mig med och försöka ha en daglig rutin på arbete utom de vardagar vi renoverar. För mig innebär det promenader. Vädret och mörkret harj ag låtit ha ett allt för stort grepp om mig! Helgdagar borde jag hinna både häst och renovering om inget av det är ovanligt betungande. Steg två är träning utöver hästen. Nu är det så illa att det känns som om jag glömt hur det är att träna. Det känns som om jag kommer orka 10 % av det jag brukar, vilket antagligen inte är sant men samtidigt nedslående.
Om man skriver det här så måste det ske, eller hur?
Det är det den här tråden är bra till! Skriver man sina planer mm så blir man mer sporrad att faktiskt genomföra det så man kan skryta om det i tråden sen