Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har en mental styrka som iallafall jag inte besitter då du lyckas beta av kilometer på en crosstrainer. Fortsatt lycka till, har det gått såhär långt så klara du slutspurten!Träningsvärk i hela kroppen, gillar Nu är jag på väg till gymmet igen, men ingen styrketräning utan jag ska beta av ett gäng kilometrar på crosstrainern så att jag kan bli klar med Icaklassikern någon gång. Tänkte köra en timme, wish me luck...
Träningsvärk i hela kroppen, gillar Nu är jag på väg till gymmet igen, men ingen styrketräning utan jag ska beta av ett gäng kilometrar på crosstrainern så att jag kan bli klar med Icaklassikern någon gång. Tänkte köra en timme, wish me luck...
Du har en mental styrka som iallafall jag inte besitter då du lyckas beta av kilometer på en crosstrainer. Fortsatt lycka till, har det gått såhär långt så klara du slutspurten!
Usch, det där borde jag också göra. Tror att jag har 37 km kvar och någon mer riktig skidåkning lär det inte bli den här säsongen.
Det blev en timme! Tryckte på stoppknappen exakt 60:00 Första halvtimmen körde jag lågintensivt och bara trampade på, andra halvtimmen la jag in lite intervaller men det var asjobbigt. Idag hade jag kommit ihåg hörlurarna så jag lyssnade på podd samtidigt, vilken räddning! Största problemet med crosstrainern är dock att mina tår somnar Inte alls skönt.
Jag försöker ju gå ner mina sista kilon för att kunna säga att jag har halverat min vikt, men det viktigaste för mig är att bli stark. Bli stark och forma min kropp eftersom jag har en del lös hud. Så jag började springa i mitten på december och jag tränar en del styrketräning och yoga hemma. Det har verkligen gett resultat! I vikttråden har jag lagt en bild på min viktminskning från 136kg till 72kg, men här tänkte jag istället lägga in en bild på hur min kropp har förändrats de senaste två månaderna (jag ser lite sliten ut pga utmattningssjuk ). Med mått från idag jämfört med 17/12.
Midja: 77 -> 73
Stuss: 105 -> 98
Byst: 92 -> 89
Vad: 39 -> 37
Lår: 62 -> 55 (!!!!)
Överarm: 29 -> 27
Hals: 33 -> 31,5
Fasen vad grym jag känner mig just nu!
Jobbat 12h natt och gymmat 1,5h nu på morgonen! Armar/axlar/mage blev det
Det är jättehärligt väder ute - någon minusgrad och solen skiner.. Jag vill inte gå och sova nu..
Ska motionera pålle i eftermiddag, se om det går att rida ut idag också eller om vi ska trimma lite i ridhuset.. Igår hade grusvägarna tinat så pass att all is var borta och det gick att trava på ett par vägar, det var så härligt och pålle njöt!
I natt var det äldsta dotterns tur att spy Man bara går och väntar på sin tur och jag vill verkligen inte Jäkla dryg skit!
Började dagen med en morgonpromenad i alla fall. Väldigt gött! Tog lite sovmorgon idag eftersom maken är hemma med barnen och då var det ljust när jag gick upp Idag står det löpintervaller på schemat men det kan bli så att jag inte får till det. Ikväll kommer min kompis och ska rida min häst så jag vill umgås med henne och lunchen kan eventuellt behövas till jobb. Vi har inte pratat om hur vi ska lägga upp vabbandet/vobbandet resten av veckan så jag kan behöva köra på non stop idag.