Det där alltså! Gud vad jag längtar efter att dra fram yogamattan framför öppna spisen. Det måste ju vara himmelskt.
Ja! Det är helt fantastiskt. Ändå unnar jag mig det allt för sällan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där alltså! Gud vad jag längtar efter att dra fram yogamattan framför öppna spisen. Det måste ju vara himmelskt.
Men nu är jag peppad istället för att bli nedslagen, det är helt klart lättare att jobba med tekniken när jag vet vad jag kan ändra på istället för "fortsätt bara nöta så löser det sig".
Jag försökte testa den här på gymmet i morse men insåg att jag inte riktigt hängde med i instruktionerna. Menar du raka armar som i händerna ovanför huvudet, eller ska skaftet vara i brösthöjd och så pressar man på med raka armar? Hur ska fötterna vara? Bredvid varandra eller ena foten bakom den andra?Sen en kanonövning för att aktivera bålen är att ta ett kvastskaft, ha händerna axelbrett och pressa in kvastskaftet allt vad du kan i väggen. Se till att armarna är raka under hela tiden och ta i med hela kroppen. Jag brukar varva den här övningen och marklyften för att verkligen få igång bålen
Sjuk. Feber. Lopp på lördag. Fan!
Alltså, det är SÅ kallt ute! Har faktiskt fått upp värmen inne och nu vill jag inte alls gå ut till stallet. Fick istället världens ryck och har städat i över en timme. Prokrastinering...
Det var faktiskt inte så illa när jag väl gick ut. Fick en massa bra skvaller från byn, fördelen med att ha grannarna i stallet. Men nån motion förutom en kort vovvepromenad blir det inte, hu vilken kyla när det blåser till! Gjorde istället krusbärskräm. I helgen gjorde jag jordgubbskräm. Vilka barndomsminnen. Föräldrarna är bra på att frysa in men mindre bra på att äta...Haha därför jag åker direkt till stallet från jobbet..
@Tassetass Lyckades inte vår kära Lofsan bli frisk från förkylning eller liknande natten till Helsingborgs maraton? Och sen sprang hon på en jättebra tid och mådde toppen. Mirakel kan hända! Krya på dig tassen! Tror också stenhårt på att bara släppa loppet och ta beslut först på lördag morgon.Åh nej! Men ös på med vila och sov så mycket du kan, ät ordentligt och försök att inte tänka på loppet just nu. Kanske är det snabbt över och i så fall kanske loppet inte är helkört.
Skulle ha tränat i går morse men kom aldrig iväg. Så sambon och jag bytte lämningsdag så jag kunde träna i morse istället. Kom iväg lite senare än tänkt men var iaf på gymmet vid kvart över sex - och inser att jag glömt ombyte och duschgrejer hemma! Jag åker ju dit i träningskläder så jag kunde träna, men det fick ju bli ett jättekort pass så att jag skulle hinna hem och duscha innan jobbet. Sååå frustrerande! Körde mest axlar och rygg men även triceps. Nästa pass blir fredag morgon och då jävlar