Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy fan! Det låter ju för jävligt. Huua. Men ja, skönt att du tagit tag i det. Ni är en god bit på väg nu iaf
Vad är det för häst du har och hur gammal? Tror du kanske skrivit det men ibland sviker minnetIdag blev det en timme ridning, på läskiga ställen för både mig och min häst (det vill säga inne i ett villaområde där allt möjligt hemskt kan anfalla oss, inte minst läskig trafik). Vi överlevde i alla fall, tur det.
Vad är det för häst du har och hur gammal? Tror du kanske skrivit det men ibland sviker minnet
Åh vad fin du är @cherie! Stor skillnad!
Kort svar: Nej!
Längre svar: Tränar aldrig med halsont, det är inte värt risken, promenad på sin höjd men man tappar inget om man måste vila ett par dagar från träning, tvärtom så hjälper du kroppen att kunna bli frisk fortare om du vilar!
Din mat såg god ut!Och jag red barbacka, vilket var dumt med tanke på att hon är såphal efter att ha tappat precis all vinterpäls. Höll mig dock kvar fram tills hon plötsligt blev "väldigt rädd" för något på vägen och kastade sig åt sidan. Jag rubbades lite ur balans och då passade hon på att bli lite mer rädd och vända helt om medan gravitation inte riktigt var på min sida Hamnade raklång i diket och har nu ont i handen