Å
Åh din stackare, jag har också väldigt ont i kroppen i perioder och har mer eller mindre alltid ont någonstans så jag förstår dig. Jag började träna i januari på Friskis och svettis men det gick inte för det gjorde så ont i bland annat mina knän, det var tråkigt för jag gillar ju verkligen dans och träning men jag hoppas kunna göra det framöver sen i alla fall. Jag har ont i höfterna, ryggen, benen, knäna, axlarna, nacken, händerna, armarna och lite fler ställen och det gör ont även när jag sover så jag slipper inte smärtan då heller, kan inte ligga för länge på samma sätt och det stör min sömn. Läkaren skrev kronisk smärta som diagnos men sa att det lutar åt att jag har fibromyalgi men han ville inte sätta den diagnosen på en så ung människa.
Vet inte vad jag ska göra just nu. Mina tabletter hjälper inte som förut så sitter här och har ont. Sov en stund innan idag för när jag väl sover slipper jag ha ont. Smärtan har blivit värre sen intervallträningen i tisdags. Har insett att varken löpning/jogging eller att gå raska promenader är inget jag ska syssla med under ett tag framöver. Det förvärrar bara allt. Det är så frustrerande när man inte vet vad som är bra eller dåligt att göra för kroppen utan man får alltid testa sig fram på vinst eller förlust. Har tre prov kommande vecka och är orolig för att det kommer skita sig totalt på dem. Klarar knappt att sitta still nu pga värken så koncentrera sig går inte särskilt bra. Särskilt när ett av proven är en hörförståelse då man verkligen måste vara uppmärksam. Träffar förhoppningsvis min lärare på måndag som jag har hörförståelsen med så jag kan prata. Ska jag se om jag kan göra det någon annan dag när det förhoppningsvis känns bättre? Fast samtidigt vill man ju ha det överstökat. Usch, det är så jobbigt att behöva gå i skolan med detta.
Tror det blir ett lättare styrkepass idag och eventuellt lite yoga för att hålla igång kroppen så jag inte blir mer stel. Vill inte få mera ont nu.
Åh din stackare, jag har också väldigt ont i kroppen i perioder och har mer eller mindre alltid ont någonstans så jag förstår dig. Jag började träna i januari på Friskis och svettis men det gick inte för det gjorde så ont i bland annat mina knän, det var tråkigt för jag gillar ju verkligen dans och träning men jag hoppas kunna göra det framöver sen i alla fall. Jag har ont i höfterna, ryggen, benen, knäna, axlarna, nacken, händerna, armarna och lite fler ställen och det gör ont även när jag sover så jag slipper inte smärtan då heller, kan inte ligga för länge på samma sätt och det stör min sömn. Läkaren skrev kronisk smärta som diagnos men sa att det lutar åt att jag har fibromyalgi men han ville inte sätta den diagnosen på en så ung människa.