Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan vad häftigt det låter med Seoul
Precis kommit hem från ett superhärligt benpass på gymmet
Varit pigg och glad hela dagen, tänk vad go och glad man blir i själen av att äta bra och lagom med mat och motionera regelbundet! Hela den här veckan har jag varit på superhumör, vilket jag tror helt och hållet beror på att jag ändrat mina rutiner! Trots att Kattastrofen väckte mig kl 03.20 med sin morgonserenad, för att sedan byta skift med Fågeljäveln en timme senare (slutade med att jag satte mig i bilen kl 5 och körde 8 mil enkelresa till mormor för att få sova tre timmar till innan jobb ) så har jag varit pigg och på jättebra humör hela dagen
Smärtfri? Nej verkligen inte, har ont på massor av ställen, men allt blir inte bättre av att vila vilket sjukgymnasten sa till mig.
Jätteont idag igen... Men vad jag förstår ska det vara värst 2-3 dagar efteråt och sen ska smärtan avta, jag lever på det hoppet just nu Blir en lugn dag även idag, kanske att jag tar mig ut på en mycket lugn promenad lite senare. Igår kväll åt jag makaroner och lite korv - extremt gott när man som jag levt på kräm i ett dygn
Hoppas ni har en bra fredag gänget!
Åh tycker så synd om dig! Inte bara för all smärta, utan också för hur HEMSKT det är att behöva på flytande föda
Ja det må jag säga! En annan sitter och suktar efter att ta examen i juli och då har jag "bara" läst 4 år men är helt övertygad om att jag inte kommer att plugga ett enda år mer i mitt liv. Om jag inte blir väldigt, väldigt uttråkad som pensionär det vill säga. Bra jobbat, du ska se att de där två åren flyger förbi och plötsligt är det du som sitter där och äter av din egen disputationstårta!Aktiv dag igår, då hann jag med 45 min styrketräning på morgonen och därefter 16 km löpning på kvällen. Idag äter jag en massa tårta följt av middag på Kinarestaurang för att fira en kollega som disputerade (tog sin doktorsexamen) idag. Längtar faktiskt lite tills det är min tur (om sisådär två år...), att äntligen få fira sina studieresultat efter 10 (!!!!) års högskolestudier. Jisses vad välutbildad jag är.
Precis kommit hem från ett superhärligt benpass på gymmet
Varit pigg och glad hela dagen, tänk vad go och glad man blir i själen av att äta bra och lagom med mat och motionera regelbundet! Hela den här veckan har jag varit på superhumör, vilket jag tror helt och hållet beror på att jag ändrat mina rutiner! Trots att Kattastrofen väckte mig kl 03.20 med sin morgonserenad, för att sedan byta skift med Fågeljäveln en timme senare (slutade med att jag satte mig i bilen kl 5 och körde 8 mil enkelresa till mormor för att få sova tre timmar till innan jobb ) så har jag varit pigg och på jättebra humör hela dagen
Hoppas du får en trevlig utekväll med god mat På vilket sätt har veckan varit svajig?För att gå tillbaka till ämnet: Efter utekväll med ovan nämnda visdomstandstös (undrar om hon gillar att bli kallad det) är jag minst sagt lite seg idag, men jag har bokat in PT-pass kl 4 och tänker dra mig iväg på det. Ikväll blir det middag på restaurang och jag är helt inställd på att göra smarta val så att det inte blir onödigt onyttigt även om jag tänker njuta av lyxen. Det har varit en ganska svajig vecka matmässigt och jag går runt med lite konstant dåligt samvete, men det känns som att några små ändringar och tankesteg under dagen kan hjälpa mig att känna mig bättre.
Hoppas tandvärken går över snart, det är ju hemskt att ha tandvärk! Och förstår att du är glad att slippa ifrån krämen, fast jag skulle iof kunna leva på kvarg ett par dagar utan att klaga mvh KvargmonstretJätteont idag igen... Men vad jag förstår ska det vara värst 2-3 dagar efteråt och sen ska smärtan avta, jag lever på det hoppet just nu Blir en lugn dag även idag, kanske att jag tar mig ut på en mycket lugn promenad lite senare. Igår kväll åt jag makaroner och lite korv - extremt gott när man som jag levt på kräm i ett dygn
Hoppas ni har en bra fredag gänget!