Var det inte förresten ganska länge sedan vi hörde från @zassoo? Ingen press eller så alltså, men jag hoppas du mår bra och att du kommer tillbaka till oss när det passar dig!
Tycker det är många som inte synts i tråden på ett tag. Tråkigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte förresten ganska länge sedan vi hörde från @zassoo? Ingen press eller så alltså, men jag hoppas du mår bra och att du kommer tillbaka till oss när det passar dig!
Ja, det har du kanske rätt i. Men vänta du bara, snart kan de inte stå emot oss längre!Tycker det är många som inte synts i tråden på ett tag. Tråkigt!
@Mineur Jag rekommenderar iaf INTE Star Nutritions Gourmetpulver. Superäcklig konsistens och väldigt artificiell smak. Jag har bara haft det vanliga Whey 80 från Star Nutrition och har inte testat mycket. Päron/vanilj smakar päronglass men man tröttnar ju även på den smaken ganska snabbt... Till smoothies skulle jag nog testa vanilj, skogsbär eller banan tror jag. Enkla smaker som går igen i det andra man har i smoothien, så det inte blir en överrumplande syntetisk smak mitt i allt. Man kan nog även göra nyttiga chokladshakes med proteinpulver i chokladsmak, med en banan, mjölk och kakao?
KL
Överväger just nu om det här med självplågeri är min grej, eller varför går jag annars och plågar mig själv såhär på gymmet? Herregud vad trött jag är nu. Armarna skakar när jag bär eller öppnar nånting. Men grejen är ju den att känslan är alldeles underbar egentligen. Vilken känsla att äntligen vara såhär trött i kroppen! Jag har använt min kropp!
Ja, det har du kanske rätt i. Men vänta du bara, snart kan de inte stå emot oss längre!
Mm, päron/vanilj låter underbart gott, men vanilj är nog ännu mer användbart som du säger. Ska kika vad de har på gymmet och prata lite mer med PT:n så ser vi vad det blir. Tack för dina tips!
Och visst är gymkänslan lite underbar ändå? Somliga tycker ju att man är dum i huvudet när man säger så, men mig stör den faktiskt bara om jag måste göra något senare under dagen som involverar den aktuella muskelgruppen. Annars är det bara att njuta!
Jo, 1,1 kg viktnedgång på en vecka låter faktiskt mycket även i normala fall. En person som verkligen ansträngde sig och bantade hårt skulle vara överlycklig vid en sådan viktminskning, men som du redan förstått så är ju anorexin den enda som tjänar något på det här i ditt fall. Tyvärr.
Det kanske är ganska mycket? Jag vet inte hur snabbt andra går ner i vikt. Ni som vill gå ner i vikt hur snabbt går det för er?
Jo jag har hållit mig borta ett tag. Mår inte speciellt bra i mig själv och har samtidigt väldigt mycket att göra. Har liten livskris med allt från plugget till hästen. Försöker samla kraft för att ta mig tillbaka till ett lite hälsosammare liv. Men jag blir jätteglad att du tänkte på mig
Angående att folk ibland försvinner ur tråden lite; ibland kan jag känna att det blir ett himla stort fokus på diverse problem och då orkar jag inte riktigt vara med i tråden. När 9 av 10 inlägg är om negativa saker varken orkar eller vill jag hänga i tråden. Jag vill få energi av tråden, inte tvärtom.
Alla ska skriva det de vill och hur de mår men för mig blir det helt enkelt opeppande att ofta läsa om folk som mår dåligt (även om både bra och dåligt ska vara med i tråden). Känns som att en bättre balans behövs kanske.
Detta är inte en "knäpp-på-näsan" eller riktat mot någon särskilt, bara en observering och fundering till att folk kanske inte alltid orkar hänga i tråden (eller så har jag helt fel och det bara är jag som känner så).
Äh, känner att jag inte riktigt kan förklara hur jag menar, hoppas ingen tar illa upp, det är inte min mening.
Angående att folk ibland försvinner ur tråden lite; ibland kan jag känna att det blir ett himla stort fokus på diverse problem och då orkar jag inte riktigt vara med i tråden. När 9 av 10 inlägg är om negativa saker varken orkar eller vill jag hänga i tråden. Jag vill få energi av tråden, inte tvärtom.
Alla ska skriva det de vill och hur de mår men för mig blir det helt enkelt opeppande att ofta läsa om folk som mår dåligt (även om både bra och dåligt ska vara med i tråden). Känns som att en bättre balans behövs kanske.
Detta är inte en "knäpp-på-näsan" eller riktat mot någon särskilt, bara en observering och fundering till att folk kanske inte alltid orkar hänga i tråden (eller så har jag helt fel och det bara är jag som känner så).
Äh, känner att jag inte riktigt kan förklara hur jag menar, hoppas ingen tar illa upp, det är inte min mening.
Gött!!
Själv vill jag helst ligga i soffan faktiskt, men ska pallra mig iväg till gymmet ändå.
Ska gå till Ica på hemvägen och köpa lite ostbågar tror jag... Haha.
Bra avslut på onyttig helg. Not!
Herregud, är alldeles skakis nu. Har precis berättat för hästägaren att jag vill sluta... Känns jobbigt men samtidigt otroligt befriande. Ni har ju hört alla vändor om det här så jag ville berätta. Ska vara kvar och hjälpa till ett tag men sen får vi se om jag tar uppehåll eller om jag hitta en nu kompis som kan ge mig ny energi och bli lite gladare
5,5 kilometer powerwalk lyckades jag få ihop idag. Det har totalt blivit 19 kilometer powerwalk i veckan, en timme och fem minuters hästpromenad och fyra timmar ridning, så det är jag absolut nöjd med.