Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska titta in på den sidan. Tack för tipset!@Qelina, om du har instagram vill jag tipsa om en tjej som heter Sophiaajansson där. Hon har gjort dem resa du kämpar för. Väldigt inspirerande!
Kram
Oj vad mycket du tränar!Hur många gånger i veckan tränar du?Kört mitt andra Crossfitpass sen jag var sjuk och det var sååå kul!
Klättrade i rep och insåg att jag kunde. Haha.
Gjorde 180 armhävningar dessutom. Mestadels på knä och mot låda. Så jävla jobbigt!
Imorn blir en bra dag med skytte på jobbet och sen MRL. Crossfit på fredag och på lördag åker jag och sambon på SPA!!
Så jävla fint.
Klart du är välkommen! Fast det här är ingen tävlingstråd. Alla jobbar mot olika mål och med olika saker och vi gör det för att må så bra som möjligt, ingen beach-hets som namnet säger (tycker namnet egentligen är lite missvisande mot vad tråden egentligen handlar om).Nu hoppas väl jag in här i tråden. Lär ju inte bli beach 2015 för min del utan kommer väl säga beach 2016 men lika bra att starta tidigt så man väl är lite mer i form tills nästa års beachtråd.
Gymmar (även om jag just nu har uppehåll p.g.a. ett stort hål som vägrar läka om jag rör mig för mycket fel) så tar just nu mest bara promenader. Har medryttarhäst som jag även varierar att ta promenader med ibland.
Kan man bara hoppa in i kmtråden även om ni alla har ett långt försprång? Behöver nog den där extra peppen att "tävla" mot någon/komma ikapp åtminstone en av er.
Hände något särskilt på mötet? Gick det inte bra? Du får gärna ösa ur dig om du känner att du behöver prata av dig lite om det!Efter dagens möte i skolan känner jag bara att det kommer krävas många burkar superlim för att få ihop mig i en sammanhängande del igen
Klart du är välkommen! Fast det här är ingen tävlingstråd. Alla jobbar mot olika mål och med olika saker och vi gör det för att må så bra som möjligt, ingen beach-hets som namnet säger (tycker namnet egentligen är lite missvisande mot vad tråden egentligen handlar om).
Det låter bra Vad är det för skada du skrev om? När kommer du kunna komma igång med träningen igen? Finns det någon sorts träning du kan göra trots skadan? Vissa saker kan man ju göra trots skador beroende på vad det är för något. Hur mycket promenerar du nu?Absolut. Det har jag förstått därav "tävla". Så kommer mest bli en peppning för mig att även komma igång lite mer än vad jag orkar just nu .
Det låter bra Vad är det för skada du skrev om? När kommer du kunna komma igång med träningen igen? Finns det någon sorts träning du kan göra trots skadan? Vissa saker kan man ju göra trots skador beroende på vad det är för något. Hur mycket promenerar du nu?
Efter dagens möte i skolan känner jag bara att det kommer krävas många burkar superlim för att få ihop mig i en sammanhängande del igen
Det är bara att hoppa in och välkommen!Nu hoppas väl jag in här i tråden. Lär ju inte bli beach 2015 för min del utan kommer väl säga beach 2016 men lika bra att starta tidigt så man väl är lite mer i form tills nästa års beachtråd.
Gymmar (även om jag just nu har uppehåll p.g.a. ett stort hål som vägrar läka om jag rör mig för mycket fel) så tar just nu mest bara promenader. Har medryttarhäst som jag även varierar att ta promenader med ibland.
Kan man bara hoppa in i kmtråden även om ni alla har ett långt försprång? Behöver nog den där extra peppen att "tävla" mot någon/komma ikapp åtminstone en av er.
Efter dagens möte i skolan känner jag bara att det kommer krävas många burkar superlim för att få ihop mig i en sammanhängande del igen
Oj vad mycket du tränar!Hur många gånger i veckan tränar du?
Jag har aldrig riktigt fattat vad Crossfit är men googlade nu och det verkar som att det kan variera en hel del beroende på vem som är ledaren men att det är funktionell träning som bygger på rörelser vi gör naturligt? Tror jag har förstått grundprincipen nu iaf när jag läst runt lite och det låter sjukt stressigt att träna mot klockan hela tiden som jag läste att man gör? Känns det stressigt när man tränar? Finns det olika sorters crossfit och vilken typ tränar du? Kan vem som helst klara det eller måste man ha en viss grund att stå på? Jag tvivlar starkt på att jag skulle klara allt det du skriver nämligen, skulle nog se ut typ såhär
Var tvungen att googla vad MRL var också, det finns så mycket nya saker nu säger jag och känner mig mega gammal
Skytte är roligt. När jag var yngre provade vi luftgevär på en klubb och jag var så duktig att dom försökte värva mig till deras tävlingslag, båda gångerna vi var där med några års mellanrum Haha, dom sa att jag var en naturbegåvning.Synd bara att jag inte har tålamod till sådant utan bara tycker det är kul en kort stund.
Nu hoppas väl jag in här i tråden. Lär ju inte bli beach 2015 för min del utan kommer väl säga beach 2016 men lika bra att starta tidigt så man väl är lite mer i form tills nästa års beachtråd.