Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om det här med valkar i händerna hörrni...
Faaan vad ont det gör! Det ser ju jättepyttigt ut så man verkar rätt löjlig, men ååh! Bud på att skaffa sig ett par sådana där handskar, oavsett hur löjlig jag kommer att se ut!
Hej alla söta beachisar Jag läser ikapp ibland. I fredags cyklade jag nästan en timme med sambon, solen sken ju! I måndags var jag ute och gå-joggade i 30 minuter. Ikväll ska jag på sh´bam. Jag har medpassagerare nu för tiden som gör att träningen får bli den som känns bra. Är inte jätte långt gången, men tanken är att jag ska försöka hålla igång så länge kroppen tycker det är okej.
Hej alla söta beachisar Jag läser ikapp ibland. I fredags cyklade jag nästan en timme med sambon, solen sken ju! I måndags var jag ute och gå-joggade i 30 minuter. Ikväll ska jag på sh´bam. Jag har medpassagerare nu för tiden som gör att träningen får bli den som känns bra. Är inte jätte långt gången, men tanken är att jag ska försöka hålla igång så länge kroppen tycker det är okej.
[USER=90397]@Mineur, grymt jobb på gymmet! Synd bara att dagen blev sämre sen!
Vilket jäkla as!! [/USER]
Du, de där Valkarna ser inte det minsta mesiga ut. Fy faaan, vad ont! Jag lider med dig!
Haha, ja det får kanske bli ett par handskar trots allt... Det gör dock mest ont under själva passet och sedan i någon timme efteråt, men det är tillräckligt för att det ska störa mig rejält![/user]Och @Mineur , tycker verkligen du ska införskaffa handskar, det där ser smärtsamt ut! (Jag personligen tycker det ser coolt ut med handskar )
Vägde mig i morse nu när vi har våg igen (samma som sist), har på typ två veckor gått ned 1,5 kg. Känns ju helt klart bättre nu än det gjorde då, men 1,5 kg till kvar till vad jag vägde innan. Så kommer fortsätta tänka på kosten och se till att röra mig lite samt så lite onyttigheter som möjligt! Så blir det nog bra med det
Idag ska vår kompis här i Maroubra hålla i ett kettlebellpass för mig Haha, han kommer slakta mig!
Vägde mig i morse nu när vi har våg igen (samma som sist), har på typ två veckor gått ned 1,5 kg. Känns ju helt klart bättre nu än det gjorde då, men 1,5 kg till kvar till vad jag vägde innan. Så kommer fortsätta tänka på kosten och se till att röra mig lite samt så lite onyttigheter som möjligt! Så blir det nog bra med det
Idag ska vår kompis här i Maroubra hålla i ett kettlebellpass för mig Haha, han kommer slakta mig!
Alla dina inlägg gör mig sååå sugen på att resa! En person på facebook lägger dessutom ut bilder från thailand just nu...
Hoppas träningen går bra!