Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan Haha! Jag ska faktiskt ut och springa en runda idag men den blir kort. Måste få tillbaka lite motivation och pepp så ska springa korta rundor utan någon press just nu
@Mammas Jo jag brukar gå men även det är skittrist just nu Så får verkligen tvinga mig ut, lite halvkul sådär...
Fortsätt kämpa! Du har hela beachtråden i ryggen!Resultatet på terapeutens våg efter både frukost och lunch var också en viktnedgång så nu blir det väldigt jobbigt. Åker på semester på torsdag och kan inte ta med näringsdrycker då men innan och efter måste jag ta en varje dag. Vet inte hur det ska gå för det är så ångestladdat. Plus att jag måste öka på resten av maten och att det blir en rejäl utmaning att åka utomlands och klara maten.
Har fått träningsförbud igen så blir inget gymmande tills jag gått upp lite igen. Det känns ändå relativt ok för jag har märkt att jag inte presenterar så bra där, har fått sänka vikten på vissa maskiner och tycker helt ärligt att det är tråkigt med gymmet. Men ätstörningen är så klart inte glad över att skippa träningen men den har inget att säga till om i det här. Är ju ingen mening med att träna om man bara bryter ner kroppen även om det känns skönt psykiskt för att det stoppar viktuppgång men det är ju upp jag ska.
Ikväll är det ridning. Andra gången på ridskola. Dressyr står på schemat. Vet inte vad man kan förvänta sig på en ridskola så det ska bli spännande. Får fortsätta rida för tillfället men terapeuten tror inte läkaren skulle tillåta det men nu gör vi så här iaf för att jag mår bra av djur.
Längtar ihjäl mig efter min häst. Vill ta hem henne men måste vara stabil då. Kan ju inte bli sämre igen när jag kommer ha ansvar för henne också. Det går ju inte. Men jag vill ha hem henne nu, nu, nu!
@Mammas Ja, det är ganska skönt att ha en kort runda att falla tillbaka på när allt känns jobbigt och trist.
3,3 km är perfekt en dag som denna Synd bara att jag har 2 jävla myggbett som kliade under hela passet, jag HATAR mygg!
@Mammas HAHA så kan man ju se det. Hoppas din löptur blir skönare
Utmaningen för september: https://www.endomondo.com/challenges/18182455
Och grattis @cherie till vinsten för augusti!
@cherie Jag tänkte försöka gå om dig men fick ge mig efter 19 km Mina ben och mitt psyke pallade inte