@Qelina ja! två långa år utan vettig träning.. och så två graviditeter, haha, det har gjort sitt kan jag säga.. MEN det är ändå helt otroligt hur fort min kropp ändå repat sig! jag är otroligt tacksam för att jag tränat hyfsat regelbundet hela livet!
@Niyama Haha, knappt jag har koll på att jag har hunnit med ytterligare en. Hade knappt hunnit få ut den första innan vi, oplanerat, blev gravida igen. Men det blev vi och ja, 3/6 kom hon.. och nu är det lite avhållsamhet som gäller, för fler barn ska det inte bli
Jag kikar kanske in här lite då och då, men kommer inte kunna vara så aktiv som jag var förut och då är det omöjligt att ha koll eftersom det skrivs så mycket och det känns bara dumt att komma in och uppdatera om vad man själv gjort men inte kunna ge feedback till andra..
@LindgrenV HEJ!
Jag har tänkt så mycket på dig! När jag snurrat runt på andra ställen här på forumet och sett dig så har jag alltid funderat på hur du har det. Du var så stressad och hade så himla mycket i skola och strul med mat och allt! Jag hoppas verkligen att det lugnat ner sig och att du mår bättre!