Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det gör man. Kroppen är smart och vet att när det är varmt behöver man extra vätska varför en större andel av den vätska man dricker och får i sig via maten binds upp i kroppen. När kroppen bedömer att behovet inte längre finns så frigörs vätskan igen.
Nej, det kan man inte, och det vet du. Du kan matematiken runt det här, sjukdomen försöker bara kollra bort dig.
Haha var du inne på företagets hemsida eller min blogg? För på företagets vet jag inte om jag finns med på så många bilder, tror inte man kan se mitt ansikte nånstans där i alla fallAlltså, @cili , jag gick in på din hemsida för o kolla vad ni pratade om... alltså.. hur snygg är du egentligen!?
Haha var du inne på företagets hemsida eller min blogg? För på företagets vet jag inte om jag finns med på så många bilder, tror inte man kan se mitt ansikte nånstans där i alla fall
Men tack!
@zassoo tur att du också är läcker!
@imrahil Jag har ju missat massor i tråden så är lite nyfiken på vad det är för sport du håller på med? Låter väldigt ansträngande Hur lång var sträckan totalt?
Okej, då kanske det förklarar den stora viktuppgången till viss del. Men det försvinner alltså av sig självt? Det är inget jag kan göra åt det? Typ undvika viss mat? Jag vet att salt och kolhydrater binder vätska men hur är det med frukt, bär och grönsaker och sådant? Sen växlar ju vikten en del automatiskt men kan den växla 1,5-2 kg inom en och samma vecka? Borde verkligen inte fokusera så mycket på vågen men eftersom jag i och med denna uppgång kom upp på min lägsta normalvikt som är ok för ett tag iaf innan terapeuten vill ha upp mig lite till så är jag ju så rädd för att gå över den och vill ha stenkoll.