Och tack alla för ert underbara fina mottagande av mig igen, jag har saknat ert stöd, ni är underbara
Vi (ja, jag talar för alla här ) har saknat dig också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och tack alla för ert underbara fina mottagande av mig igen, jag har saknat ert stöd, ni är underbara
Den som inte vill läsa "hurra-vad-jag-är-bra"-inlägg kan börja scrolla nu
Hurra vad jag är bra!
3 km fartlek i värmen, jag slog rekord på både 1 km, 2 km, 3 km och cooper..! Är nu sjöblöt av svett, det rinner bokstavligen längs ryggraden och ner i byxorna (ursäkta frispråkigheten) Lite extra nöjd är jag också eftersom jag nu vågar springa i shorts och sport-bh och känner mig bekväm, det är ju varmt ffs.
Rekorden!
1 km 5:07
2 km 10:56
3 km 16:48
Cooper 2,2 km
Woop woop! Nu ska jag duscha och invänta sambon som äntligen kommer hem efter ytterligare 3 veckors utlandsjobb. Den här fredagen får helt klart godkänt!
Jag ska skaffa PT
Jag har varit i en downperiod senaste halvåret, nu trivs jag dock med jobb och så men har fortfarande inte riktigt kommit in i någon bra träningsrutin. Mormor är dock väldigt peppande och tror på mig, men hon tycker också att jag behöver ett bra stöd från någon som kan peppa mig, så jag inte behöver klara mig igenom allt själv. Efter mycket om och men tror vi att en PT faktiskt är rätta svaret, så hon kommer betala det för mig så att jag hamnar i rätt bana igen. Är superglad!
@Qelina - Du är en sån kämpe, jag beundrar dig väldigt mycket!
Den som inte vill läsa "hurra-vad-jag-är-bra"-inlägg kan börja scrolla nu
Hurra vad jag är bra!
3 km fartlek i värmen, jag slog rekord på både 1 km, 2 km, 3 km och cooper..! Är nu sjöblöt av svett, det rinner bokstavligen längs ryggraden och ner i byxorna (ursäkta frispråkigheten) Lite extra nöjd är jag också eftersom jag nu vågar springa i shorts och sport-bh och känner mig bekväm, det är ju varmt ffs.
Rekorden!
1 km 5:07
2 km 10:56
3 km 16:48
Cooper 2,2 km
Woop woop! Nu ska jag duscha och invänta sambon som äntligen kommer hem efter ytterligare 3 veckors utlandsjobb. Den här fredagen får helt klart godkänt!
Nu vet jag hur det kommer att se ut: Tass och Zass säger hej vid starten till Lidingö 15 km, sen ser Tass bara ryggtavlan på Zass när Zass försvinner bort från Tass. När Tass går i mål har Zass redan hunnit hem till Uppsala och Tass tänker "Ja, det var ju ändå kul att få träffa Zass, även om hon snabbt försvann från Tass".
(Jag har jättekul åt mig själv just nu, skyller på mitt låga blodsocker... )
Närru! 15 km är ändå 15 km, Zass räknar med att det kommer gå olidligt långsamt många stunder under det loppet Tar jag mig under 2 timmar är jag supernöjd... Haha.
Puss på er allihopa! Jag har ju inte riktigt tid (eller lust ) att hänga så mycket på buke nu mer, men jag fick syn på en drös av er på endomundo idag så jag kände mig tvungen att kika in. Tänk att det är hela två år sedan jag var aktiv i den här tråden och ändå känns det som att det var igår! Jag tänker på er och ni äger fortfarande mitt hjärta!
Jag och maken har satt igång lite smått nu, min yngsta föddes ju för drygt en månad sedan så jag kan inte göra mer än promenader, men snart så. Vi har iof också korrigerat kosten och i aug om jag är fit for fight så ska jag börja träna på sats. Annars är det ju den vardagliga träningen att ränna efter Olivia (Beachis ).
Men hoppas ni all har det så bra som möjligt, trots skador och sjukdomar! Jag tänker ofta på er.. vilket kanske är rätt sjukt, men så är det iaf! Puss på er!
Badat och gått hundpromenad bara idag. Imorgon ska jag åka och köpa ett par löpartight i 3/4. Ska bara komma på vilka jag vill ha...