Själv började jag nästan bråka med min lärare när hon skulle läxa upp mig om rondell-körning Jag låg, helt lagligt och enligt skyltning, kvar i vänster filen genom hela och det tyckte hon var "fel". Hon kan ju tycka vad hon vill, men det måste ju vara ok att köra lagligt
Tack för tipsen, jag har själv redan kört upp men i tråden började vi prata om just tider och när jag själv försökte hitta tider gjorde jag just det, gick in ofta och kollade. Hade först en i Norrköping men lyckades hitta i Uppsala. Men då när jag avbokade min i Norrköping för att boka Uppsala så var ju Norrköpingstiden borta på typ en sekund. Det är faktiskt lite dumt att man inte kan boka om sitt prov, utan måste boka av för att boka nytt, då riskerar man att vara helt utan om man har otur.
Som du säger, ännu värre nu kan jag tänka mig, de förlängde ju tom giltighetstiden för teorin för att det är så svårt att få uppkörningstider. Jag är mycket glad att jag har gått det hela gjort, ett bekymmer mindre.
Nu sitter jag istället och surfar runt på hästtransporter, finns många fler att välja på med BE-kortet i hamn
. Men så får jag storhetsvansinne och tänker att jag ska byta bil också när jag ändå håller på. Min får bara dra 1800 med BE, så bara 400 mer än med B, och nu vill jag kunna dra båda hästarna samtidigt även om det lär hända typ en gång om året. Mycket vill ha mer...