H

Havregryn

nu har jag letat fram en bredare nosgrimma och bytt bort de vita helt. Men är de bättre? han ska han ännu bredare va?
22537456.jpg

(sen ser jag nu att nosgrimman ska upp ett snäpp)

förra dressyr tränset:
21629269.jpg

Sv: Bättre??

ja eller hur.. hehe.. får bli så att jag köper ett helt nytt träns i stället.. men visst var de bra val att skippa vitt på han??

jo det tycker jag, han var finare i helsvart.:)

hdr tränset har bred nosgrimma, kollat på det?

hdr är nosgrimman från.

sen drar han xfull, dock inte på denna nosgrimma, kanske kan hela tränset gå på han i full då. vet du hur dom hela tränsetn är i storleken? andra hästen drar snart han med xfull så ingen idee att köpa nått i full

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 546
Senast: Raderad medlem 149793
·
Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 905
Senast: SiZo
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka