Batteridriven gasvarnare

sthu

Trådstartare
Finns det batteridriven gasvarnare? Har googlat men hittar bara för kolmonoxid eller nätanslutna.
Vi behöver till husbilen.
 
Jag har googlat men de som kommer upp är antingen kolmonoxid eller nätanslutna...
Konstigt. Jag får upp hur många som helst.
Här är första träffen
Screenshot_20190629-104025_Chrome.jpg
 
Kolla hos en återförsäljare av husbilar och husvagnar. De har usla hemsidor men säkert hemma. Vi byter alltid gas till spisen hos en sådan, kostar nada jämfört med andra ställen.

Får kolla när jag har vägarna förbi en sån. Vi åker förbi en på söndag men då har de stängt :(
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
697
Senast: Angel
·
Trädgård & Växter Snart är det vår, och med våren kommer gräsklippningen igång. Vi hade en robot förra året, men den orkade inte med hela gräsmattan. Vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 221
Senast: sthu
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp