Baståsen 28 juni

Sv: Baståsen 28 juni

Jag såg smällen! :crazy: såg inte trevligt ut... Jag tror to.m att det var jag som klockade dig...

Känns näsan bättre?

Vad tkte du ? :D Det har ju varit jättekrångligt med dressyren på gabbe men dem har börjat bli bättre på den sidan nu :)

Jo gabbe är verkligen GULD :love:
hihi aa dem där benskydden är coola ^^

Jag såg smällen! :crazy: såg inte trevligt ut... Jag tror to.m att det var jag som klockade dig...

Känns näsan bättre?

Jodå, jag klarade mig. Adrenalinet gör ju så man inte känner så mkt smärta!
Dessutom är jag rätt van, han har en tendens att göra sådär i starten typ 50% av gångerna. Jobbigt eftersom jag redan då får massa sekunder jag måste rida igen.
Men han är hyfsat grön på det här med terräng - det har blivit bättre och han vet vad det handlar om. Han laddar fast han laddar på fel sätt - tänker bakåt istället för framåt. Men jag hoppas det ger sig snart!

jag var där och red debutanten. rider dessutom för BRK. så det var kul att rida på hemma plan! Kom 3:a :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 508
Senast: Urigurien
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 470
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 376
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka