Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, ska kika på det! Har en extremt frusen häst redan, trots att det ännu inte är särskilt kallt i SkåneJag hade ett Shires Stormcheeta 400 g till min häst som var riktigt bra. Sen om det är tillräckligt tjockt för din smak vet jag ju inte.
Var har ni köpt era premier equine?
Var har ni köpt era premier equine?
Också köpt från deras hemsida. Har haft täckena inom ett par dagar även när det var helgdagar
Alltid deras hemsida, de är superbra! Har du tid så håll lite koll, rabatterna går runt över en hel del av sortimentet.
Horseware Amigos. Shires stormcheeta. PE är säkert bra men har hört att de är hemskt tinga, stämmer det?
Hur är tyget på PEs olika täcken?Jag hade gärna vägt motsvarande Shires. Tror de är rätt jämbördiga dock. Både Shires och PE är väldigt rejäla, mer än HW upplever jag så därför blir det mer vikt.
Shires Typhoon, super nöjd med mitt.Hur är tyget på PEs olika täcken?
Jag jagar ett Halvhalstäcke med 100 g. Funderar på Buster hardy men jag köper bara täcken med de bästa tygerna.
Jag vill ha ett täcke som inte går sönder om kompishäst hänger i det och som håller tätt, år efter år. Jag vet att Rambo och Bucas ballistiska nylon 1000 Denier gör det men dessa passar inte min pålle optimalt.
Buster ska vara ballistiskt nylon men "bara" 840 Denier, duger det för mina krav?
PEs Rolls Royce-täcke Titan finns dessvärre inte med halvhals.
Horseware Amigos. Shires stormcheeta. PE är säkert bra men har hört att de är hemskt tinga, stämmer det?
Hur är tyget på PEs olika täcken?
Jag jagar ett Halvhalstäcke med 100 g. Funderar på Buster hardy men jag köper bara täcken med de bästa tygerna.
Jag vill ha ett täcke som inte går sönder om kompishäst hänger i det och som håller tätt, år efter år. Jag vet att Rambo och Bucas ballistiska nylon 1000 Denier gör det men dessa passar inte min pålle optimalt.
Buster ska vara ballistiskt nylon men "bara" 840 Denier, duger det för mina krav?
Jag tycker HWs 1000D är rena skiten, min häst som aldrig fått en reva i ett täcke fick det i sitt HW.Hur är tyget på PEs olika täcken?