Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, kan ju vara bra att vara ute i god tid. Tack.Anmäl till valpkurs. Det är ofta kö till dom bra ställena.
Min favorit är Agilitypodden, även om den främst har fokus på agility finns det en del avsnitt om valpträning och belöningsutveckling som nog kan vara intressanta. Avsnittet där Jessica Mann gästar och pratar om osäkra hundar rekommenderas varmt (även om man har en hund som inte är osäker!).Tack för era svar, nu jag har beställt tre böcker.
Lite på samma tema, finns det några bra poddar som ni kan rekommendera?
Ja!!! Denna! Efter x antal hundböcker (och hundar) finns inte inte längre så mkt nytt för mig i denna. Men läser lite ibland om jag tappat intresset för vardagsträningen, för Eva inspirerar verkligen till att ha roligt med hunden!Kontaktkontraktet av Eva Bodfäldt gillar jag.
Tack!Min favorit är Agilitypodden, även om den främst har fokus på agility finns det en del avsnitt om valpträning och belöningsutveckling som nog kan vara intressanta. Avsnittet där Jessica Mann gästar och pratar om osäkra hundar rekommenderas varmt (även om man har en hund som inte är osäker!).
Sen har jag lyssnat lite på Hundpodden Vår Bästa Vän och Hundpodden med Kicki och Fanny. Jag har bara lyssnat sporadiskt på avsnitt som intresserar mig men tycker att dom verkar ha flera bra och vettiga avsnitt.
Tack för tipset! Jag har köpt en av hans böcker.Per Jensens podd (och böcker). Han är professor i etologi och berättar på lagom lekmannanivå om det senaste i hundforskningen.