Hade inte läst om ASEA förrän nu, mindes inte vad det hette som du drack. Men alltså, det där var väl flummigt även för min del. Har svårt att tänka mig att min hjärna skulle kunna ta det där på tillräckligt stort allvar för att få en placeboeffekt.. Fitline låter ändå rimligare: "vi har malt ner massor med ekologiskt odlade grönsaker och gjort pulver av det så att du lättare ska få i dig allt du behöver"
Hittade blodkollen.se där man kunde beställa (och betala) för alla möjliga labbtester som man ville, där kanske jag kan köra en analys, istället för att gå och tjata på någon tröttis på VC..
Ja, jag trodde inte på det det minsta då jag började. Både pris och pyramidjox gjorde mig avigt inställd.
Så det kan inte vara min enorma vilja att bli lurad som gjorde att jag fick effekt.
Jag var som sagt jävligt anti.
Sen kanske jag skulle få samma effekt av saltvatten hemmamixat. Vad vet jag..
Men för mig är det guld värt att inte vara förkyld jämt. Eller ha kronisk magkatarr. Jag slipper medicinera mot den efter att ha gjort det i 10 år.
Jag har testat sluta min ASEA-kur för att jag tycker det är dyrt och allt verkar så ologiskt dumt. Men då blir jag förkyld och får ökad allergi.
Varje gång jag börjar får jag finnar. Trots att jag aldrigt haft det.
Och om jag blir lite förkyld får jag nu lite finnar i samband med att det bryter ut. Det får jag inte utan ASEA.
Och jag vill inte att det här ska funka, finnas samband etc. För jag vill kunna vetenskapligt förklara saker. Det här är för flummigt för mig. Men jag kan bara inte låta bli att erkänna att det funkar.
Jag har provat det för mkt med avbrott etc.
Sen skäms man ju nästan att erkänna att man går på sånt här när man är lagd som mig. Men jag får väl stå för det.