bästa sadelväskorna?

B

beagle

jag antar att de är de i läder, då jag hört att de i syntet lätt hoppar runt och måste vara exakt lika i tyngd för att ligga någorlunda still på hästen...

nån hemsida eller tips på affär där man kan köpa bra sadelväskor?

:bow:

Jag har köpt mina i nylon på Hööks, de funkar jättebra och har massor med bra fickor och grejer. Visst, man måste packa hyfsat lika så de inte glider, men det lär man ju ska göra ändå med tanke på hästen... Men det där med att glida i sidled beror lite på hur och var väskorna fästs i sadeln... tycker mina väskor erbjuder många olika möjligheter :)
Tror att de har i läder på Hööks också :)

bonanza har ett stort sortiment
trevliga väskor, men ganska dyra.

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 672
Senast: Murray
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
439
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar