Bästa sadelmärke?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare jennyhansson79
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 282
J

jennyhansson79

Vilket sadelmärke är bäst?
Funderar på att köpa en Billy Cook reining sadel. Är det något att rkomendera?

Sv: Bästa sadelmärke?

Jag gillar Billy Cook! Däremot vet jag inte om de är bättre än andra kvalitétsmärken (Crates, Pullman, Continental, TexTan osv)..

Billy cook är helt ok sadlar. Fast mitt favoritmärke är nog Cattlemans. Superbra sadlar till vettigt pris!

/LL

Att den bästa sadeln är den som passar hästen och ryttaren förstår jag. Men jag vill ha en bra och hållbar sadel till ett vettigt pris. Vill ju inte behöva leva på nudlar resten av sommaren...

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
766
Senast: BoYo
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: MayGrace
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 578
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka