Bästa produkterna?

P

provider

- Bästa kyllera/liniment
- Pälsglans
- Schampoo

Vad tycker ni om Hooks egen serie hästvårds-produkter?

Sv: Bästa produkterna?

- Bästa kyllera/liniment Jag tycker AMC Isbalsam är bäst! Som liniment (massageliniment) så gillar jag Arnikagel och Radital.
- Pälsglans Jag gillar Carr&Day&Martin's Canter Mane&Tail Conditioner! Ser ut så här:
CC_93_4114.jpg

Fast jag använder den inte bara till man och svans. När det är tävling så använder jag också Showsheen och Cowboy Magic.

- Schampoo Horse Salon ifrån Fiebing! Ser ut så här:
HorseSalon.jpg

Vad tycker ni om Hooks egen serie hästvårds-produkter
Jag tycker Hööks produkter är ganska värdelösa rakt igenom! Köpte ett pälsglans därifrån och jag hade nog fått bättre effekt om jag sprayat med vanligt vatten! :crazy:

Swede Clay, Cavalor Muscooler (blistrar inte!), AMC, VATTEN
Equistar, helt klart!!
Bright&White till skimmeln!

Tycker det mesta på H är värdelöst.... :smirk:

Foxfire´s pälsglans e hur bra som hellst!!
Det stannar i pälsen jätte länge, och det är perfekt att ha i den toviga svansen innan man borstar ur den !

Hööks serien är värdelös =/ Och alldelles för mkt pengar för sånt skräp! (jag personligen hade inte köpt de om de inte va gratis!), deras skimmelshampoo e typ frätande! min vita ponnys svans vart typ förstörd efter en tvätt!
Den vart tovig, och stripig, vit iförsig.. Men det va alldelles för starka blekningsmedel (!) som tog bort svansens naturliga fetter!!

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått dille på att kyla efter träning. Lätt inbillningssjuk som jag är så känns det handlingskraftigt att göra något för att...
Svar
4
· Visningar
451
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Vilket är det mest prisvärda/ bästa kylande linimentet på marknaden? Eller är de lika varandra?😊 Jag skulle vilja ha ett kylande...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: Grazing
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 877
Senast: cambodia
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka