Bästa pannlampan?

ja jag har provat att skruva åt den ordentligt, jag följde instruktionerna på hemsidan. Vad menar du att du inte gjort samma sak ? har din lampa krånglat också ?
Yes, den hade börjat glappa. Men jag behövde bara skruva åt den, sen fungerade den utmärkt igen 🤭 skulle tro att den är 10 år gammal och flitigt använd!

okej
jag kanske ska prova att dra åt ordentligt en gång till?

Det hjälpte inte ett skit.

Laddaren är helt knäpp, den lyser grönt hela tiden fastän batteriet är helt slut. Den ska ju lysa rött.

Jag har skaffat en pannlampa som ser ut som ett pannband, eller en bit ledljusslinga. Ger ljus på 220-230 grader runt om vill jag minnas. Nu är denna jag köpte en billig från clas ohlsson men är ändå rätt bra. Duger helt klart att rasta hundarna i beckmörkret, och mycket bättre än starkt punktljus. Jag har också ridit med den och tycker att hästen gillade "surroundljuset" bättre än punktljus. Lite ljussvag kanske men duger för mej. Gått bra att ladda också. Det finns ju liknande men mer ljusstarka, avancerade och dyrare. Kanske något att testa? Jag är i alla fall nyfiken om det är någon som testat ridmässigt med sådan?
Köpte denna i förra veckan.
Till det priset förvånansvärt bra de sträckorna jag går med hästen i beckmörker räcker den gott och väl till.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: dukie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det har åter blivit mörkt. Det suger verkligen när det blir mörkt så tidigt. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Förvisso...
2
Svar
20
· Visningar
1 874
Senast: Wille
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 170
Senast: CaisaCax
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Säljer min älskade bästa vän som är den absolut snällaste hästen i allt. Det är pga att jag inte hinner med allt som han...
Svar
0
· Visningar
975
Senast: Linnkorner
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka