Den är ju inte direkt krånglig att ladda?Ikväll när jag skulle natta hästarna var ljuset dåligt. Så ca 4 timmar kan man kanske räkna med bra ljus om man inte kör på högsta nivå.
Tycker nog att det är lite lite.
Går rätt snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är ju inte direkt krånglig att ladda?Ikväll när jag skulle natta hästarna var ljuset dåligt. Så ca 4 timmar kan man kanske räkna med bra ljus om man inte kör på högsta nivå.
Tycker nog att det är lite lite.
Min är på ständig laddning i sadelkammaren under vinterhalvåret. Aldrig fått dåligt ljus efter att jag började med det.Den är ju inte direkt krånglig att ladda?
Går rätt snabbt.
Jag får nog ändå tycka att det är lite kort tid med fyra timmar. Jag vill helst inte behöva ladda varje dag när man ändå betalt så mycket pengar.Den är ju inte direkt krånglig att ladda?
Går rätt snabbt.
När jag hade hästarna så att jag fick köra till dem så hade jag som rutin att ladda i bilen till och från stallet. Bara ett tipsJag får nog ändå tycka att det är lite kort tid med fyra timmar. Jag vill helst inte behöva ladda varje dag när man ändå betalt så mycket pengar.
Och Krångligt blir det faktiskt när man är glömsk och så står man där utan pannlampa.
Andra får tycka precis vad dom vill, jag ville bara informera.
*sista*När jag hade hästarna så att jag fick köra till dem så hade jag som rutin att ladda i bilen till och från stallet. Bara ett tips
Ja såklart vi vill veta, ännu bättre när du kan jämföra.*sista*
Jag beställde en Silva Speed Trail 5R i stället.
Bättre prestanda än Lumoniten och fler lägen. Men lite dyrare... Jag avlägger rapport framöver om någon är nyfiken och vill veta.
Det kan jag ju inte. Jag har aldrig haft en Lumonite...Ja såklart vi vill veta, ännu bättre när du kan jämföra.
Det gör det alla gånger! Jag har nästan alltid min på mellanläget och behöver sällan ladda.Jag har jättesvårt att tro att mellanläget inte skulle räcka 1,5h. jag skulle tro att det räcker utmärkt som ljuskälla vid ridning.
Jag blandade ihop dig med @SkorpSmulan fick för mig att hon (du) kanske hade skickat tillbaka Lumoniten och köpt en annan istället.Det kan jag ju inte. Jag har aldrig haft en Lumonite...
Ledlenser kan du justera ljusbilden likt ett teleskopobjektiv....och jag letar fortfarande efter en pannlampa med BRED ljusbild, att rida med. Det finns ju hur kraftiga som helst med mer eller mindre smal ljusbild, men de gör ju bara att omgivningen utanför ljuskäglan blir ännu svartare. Jag vill ha en jämn ljusbild på minst 120 grader, behöver inte vara särskilt stark...
Jo fast de har ju, i likhet med de flesta tillverkare, valt att inte redovisa alls hur ljusbilden ser ut. Jag har några handhållna Ledlenser med zoom ("Advanced Focus System") men ingen som lyser jämnt över i närheten av 120 grader.Ledlenser kan du justera ljusbilden likt ett teleskopobjektiv.
Bumpar denna tråd, har säkert hänt en del sen sist. Jag önskar en bred stark ljusbild, inte punktbelysning. Vad rekommenderas?