Bästa pälsglanset?

Sv: Bästa pälsglanset?

Men det är ju samma sak som på människor. Vissa saker fungerar bättre på vissa än andra. Jag tycker inte att det är något konstigt i det alls.

foxfiren är min bästa vän till en svans som kan agera dreadlocks:) (lr hur det stavas:angel:)

fast det är det ju verkligen inte. Foxfire har fungerat super till mina adra hästar min absolut inte till Flash.

Absorbine show sheen...mane n´tail conditioner.....

jag köper mitt på granngården kostar 50kr/(ca2.5dl-3dl). orange flaska tror det heter equistar men är osäker på namnet. kanonbra iaf

För mig har de dåliga varit lika dåliga på alla hästar och de bra varit lika bra på alla hästar jag provat på.

TIB är helt klart min favorit och så luktar den gott också :D

men fire fox funkar bra den med, dock använder jag inte pälsglans så extremt mycket.

FOXFIRE är helt klart bäst!! Jag har provat de flesta, alla sorter jag har hittat i butikerna i alla fall! Har hört av min tränare att det är ett av de minst skadliga att andas in och få på huden också. Inte för att de andra sorterna är direkt skadliga, men det kan ju inte vara så bra att stå och andas in det dag på dag! Men du hade ju provat Foxfire och tyckte det var bra, ville bara bekräfta att jag tycker det är bäst!

FOXFIRE är helt klart bäst!! Jag har provat de flesta, alla sorter jag har hittat i butikerna i alla fall! Har hört av min tränare att det är ett av de minst skadliga att andas in och få på huden också. Inte för att de andra sorterna är direkt skadliga, men det kan ju inte vara så bra att stå och andas in det dag på dag! Men du hade ju provat Foxfire och tyckte det var bra, ville bara bekräfta att jag tycker det är bäst!

Mina hästar fick utslag och missfärgning av pälsen av Foxfire. Inte alls något ofarligt medel! :mad:

Mina hästar fick utslag och missfärgning av pälsen av Foxfire. Inte alls något ofarligt medel! :mad:

Jag menade alltså för människan. Jag vet flera astmatiker och allergiker som inte kan använda andra medel. Mycket möjligt att hästar reagerar olika på olika medel och tål olika saker bra eller mindre bra. Tog mest upp det för att ämnet har varit så omdebatterat sista halvåret, att glansspray och liknande produkter ofta framkallar astma på människor om man använder det ofta! Men det är ju helt klart viktigt att hästen tål det också!! Mina tål det i alla fall :-)

ok, trodde att du menade hästarna. Förlåt!

Kanske överreagerade lite också. Men den missfärgade pälsen när vi var ute på vår första tävling i halter(=utseende) :eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka