Bästa pälsglanset?

Sv: Bästa pälsglanset?

Jag tycker Sjöbogårdens fungerar alldeles utmärkt till mina shettisar, som oxå har rätt rejält med man

Fire Fox är den orange flaskan va?
Isf är det faktiskt den bästa jag haft.

knapplån

jag har Canter från Carr&Day&Martin och det är den bästa jag provat.

Undrar om det är Satin Sheen som är min favorit oxå. Måste kolla på flaskan imorgon. Det är den överlägset bästa jag provat, med effekt mycket länge. Har en jättekraftig kallblodssvans som jag törs borsta igenom med den, och den håller sig jättefin länge.
Foxfire är väl ok, men inte lika bra. Sjöbogårdens "duger" till vardags.

Samma här köpte Sjöbogårdens. Den är fettbra :D

Min favorit var Emins pälsglans länge. Sen slutade de sälja det där jag brukade köpa och jag provade runt en massa märken,som var mer eller mindre värdelösa. Lincoln och Sjöbogårdens var värst. Sen hittade jag det jag blev riktigt nöjd med. Mane and Tail. finns på Lantmännen. kanonbra med långtidsverkan så man behöver bara använda ett par gånger i veckan. Luktar ljuvligt dessutom:love:

kl

jag använder FireFox men funderar på o testa en annan då jag inte tycker den fungerar så bra :crazy:

Jag har köpt nått billigt från lantmännen kommer inte ihåg exakt namn men det var billigt & bra helt enkelt ;)
Men ett utan silikon (kanske är värdelöst utan menmen) är bra efter som att silikonen fryser på hästens päls. Om man bara har lite mannen tror jag det går bra men har hört om otäcka frysskador pga pälsglans med silikon

FOX FIRE är klart den bästa! Tycker jag i alla fall! :D
Provat massor, men nä Fox Fire ska det va!

De hästarna jag provat sjöbogårdens pälsglans, deras svansar/manar har blivit ganska flottiga av det. Det är min erfarenhet av sjöbogårdens pälsglans, men det fungerar säkert bra på andra hästar eftersom att många verkar tycka att det är bra.

*kl*

De bästa jag använt är Sjöbogårdens och Foxfire, med Sjöbogården vinner matchen eftersom det är sådär halva priset.

Har även använt Equistar, hyfsat, C&D&M hyfsat, TIB okej. Emins funkar ungefär lika bra som vatten, förutom att det blir flottigt och äckligt och torkar aldrig med emin, det gör vatten..

Har fjordingar och shettisar och alltså ganska mycket och stora svansar som ska redas upp och hållas i ordning. Nu blir det som sagt Sjöbogården för hela slanten, billigt och bra! Sprayar ungefär var 10-14e dag och det håller sig. Andra märken har också funkat, men då har man fått spraya 2-3 ggr i veckan..

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka