Bästa körklubben???

D

Dragonfruit_

Jag ska ta och bli medlem i nån klubb och börja tävla ordentligt nu. Vilken klubb tror ni passar bäst till en som är rätt mkt nybörjare? I närheten av Västerås.

Jag är ju självklart medlem där... Blev ju klubbmästare i körning där förra året.. :angel: :D Men jag tänkte liksom komma ut på andra störra tävlingar. Strömsholm verkar inte vara så mkt för nybörjare, det är i alla fall närmast. Men eskilstuna verkar bra men det är ju en bit att åka.

Det spelar ju ingen roll vilken klubb du är med i. Du kan anmäla dig till andra klubbars tävlingar endå. Eskilstuna har ofta mycket träningstävlingar och lättklass. Men strömsholm har flera träningar. Men man brukar få vara med på andraklubbars träningar trots att man inte är meddlem.
Välj en klubb som ligger nära så orkar du vara med och engagera dig mera. Man kan ju även vara meddlem i flera klubbar men man väljer en som man tävlar för.
/M

Men jag tycker att det verkar vara så att eskilstuna har mera för nybörjare, men jag vet inte riktigt. Det är väl bara att byta om det inte passar. :)

Jo. Men jag ska bli medlem i en annan klubb också för att komma ut på större tävlingar. Och jag har pratat med I-B om det men hon visste inte vilken klubb som var bäst. det är också tänk att jag ska va med på träningar som klubben har.

Okej. Jag tror nog det jag med. :) Och då tjänar man ju på att åka några mil extra.

Jag vet inte riktigt. I så fall skulle väl I-B föreslagit det skulle jag tro. Men så många är det nog inte som skulle tänka sig att vara med. Några stannar heldre hemma när det är tävlingar så.

Ok, det var ju tråkigt. När det är en körklubb så borde ju folk vara intresserade av att tävla en del också. :) Men dom har kanske inte så mycket medlemmar än heller.

Det är väl mest små ryttare som är med.. Men jag hoppas på att det är flera som kommer att vara med på körtävlingarna.

Liknande trådar

Hundträning Vi är nybörjare och har startat en tävling. Tränar med min yngsta, hon tycker det är jättekul. Jag tycker det är jättesvårt att hitta...
Svar
10
· Visningar
431
Senast: Kilauea
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
337
Senast: Cactus
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 032
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka