Bästa fyndet någonsin!

Magica

Trådstartare
Det gjorde jag idag! Köpte ett skit snyggt thermo stalltäcke idag på rea. normal pris: ca 1300 kr Rea pris: 349 kr!!! :eek: :bump: :bump:

Ja då kan man berkligen säga: :eek: :eek: Vad är det för märke :confused:
Jag har osså nyligt köpt ett thermotäcke som jag är kanon nöjd med... :love:

...Inte vet jag...men på orginal prislappen stod det 1295 kr. det gjorde det på alla täckena av samma sort men om det stämmer egentligen det vet jag inte...men glad för priset iallafall!!! :bump: Rätt om det bara var nersatt 100 kr eller 950 kr så är det ett bra pris iallafall för min plånbok...! Man skall vara glad för det lilla man får! :banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 101
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Jag köpte en lucka med chip-avläsare för ca 1300 kr men den höll bara 1 1/2 år. Är det någon här som har en lucka som hållit länge? Tål...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: MissFideli
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Hej allihopa. Jag har ett problem med mitt 6-åriga halvblodssto som jag köpte i december. Hon är världens finaste häst att se på (ja...
2 3
Svar
47
· Visningar
15 861
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare