Bästa förtjockande egenskaper till man & svans??

JessicaM

Trådstartare
Hur får man man o svans tjockare? hehe. Kanske någon spray som ni tycker den blir tjockare av och växer fortare eller liknande?? :)

Sv: Bästa förtjockande egenskaper till man & svans??

det finns inga mirakelkurer som gör att taglet växer snabbare. Låt bli att borsta med en hård borste utan red ut med fingrarna istället. ha på pälsglans regelbundet så att svansen håller sig utan knutar.

Sv: Bästa förtjockande egenskaper till man & svans??

Jag instämmer i incognitos råd, med tillägget att det finns faktiskt en spray som ger svansen mycket volym. Problemet är bara att lyckas få tag i den i Sverige.

Sprayen heter Pink Oil (länk) och är amerikansk, den ger extremt fluff.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 350
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 182
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: malumbub
·
Hästvård Är det någon annan som varit med om att hästen har tappat pälsen fläckvis eller som prickar över kroppen? Tänk ”trivselprickar” fast...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Bamburine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka